۱۷ پاسخ

منم همینجوری بودم رفتم دکتر تغذیه برام دارو داد خدا روشکر خوب شدم خیلی. بد بود یبوست من

کاهو بخور

من که کارم کشید بیمارستان وحشتناک یبوست داشتم انگار بچه دنیا میخواست بیاد دردش وحشتناک بود .من فقط ۴تا قاشق لاکسی ژل یکجا خوردم با کلی آب هی میخوردم.کره مربا خیلی خوردم.لواشک خوردم اینایی که میگم فقط درعرض چند ساعت خوردم دیگه بیمارستانم نتونست کاری کنه خودم رفتم شیاف بیزاکودیل که قوی تره گذاشتم نیم ساعت نشد دفع شد ولی بازجر زیاد

یک لیوان بردار روغن زیتون زیاد و با کمی اب لیمو مخلوط کنید و بخورید معجزه میکنه ،سیبم عالیه با آلو
آب زیادم بخورید به خاطر خونریزی آب بدن کشیده میشه

شیاف بیزاکودیل بزار

من اینجور بودم ببخشید دو سه روز مجبور شدم گلیسیرن بکشم ب سرنگ یواش زدم ب مقعدم ببخشید فوری دستشویی کردم چون ب بخیه ام فشار میومد و زیاد روغن زرد خوردم

لواشک بخور

شیاف بذااار

شربت انجیر بگیر بخور

لاکسی ژل هم امتحان کن

زرشک بخور

اگه خیلی شدیده قرص مسهل بخور ولی شیر نده دو سه روز ب بچه

کره گوسفندی بخور خوبه

انجیر تو آب خیس کن بخور
شربت لاکسی ژل
گل محمدی دم کن ،وقتی چند تا دم‌کنی خیلی تلخه اما یک ساعت بعد کل روده هات تخلیه میشه

خود بیمارستان بهت شربت لاکسی ژل نداد بخوری عزیزم؟
من هرشب میخورم کمک میکنه یبوست نگیرم

بریز تو اب

انجیر بخور

سوال های مرتبط