بچه ها قند دو ساعته۱۶۵ خیلی بالاست؟

۶ پاسخ

منم قند ناشتام ۸۸ بود قند یک ساعته ۱۵۰ و قند دوساعته بعد پودر ۱۶۲ بود که باید زیر ۱۵۰ باشه اخری دکترم گفت اگه یک فاکتور فقط بالا باشه قرص و انسولین نمیدن فقط رژیم غذایی هست حذف شیرینیجات

مال من قندم 97 بود گفت خیلی بالایه باید هفته دیگه برم ازمایش بدم دوباره

اره گلم بالاست در صورت تکرار حتنا با پزشک مشورت کن

اره بالاست

بله.

بله بالاس،دکتر متفورمین نداد بخوری! بعضی دکترا هم انسولین میدن...منم ۱۳۷ هس دوتا متفورمین درروز میخورم

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا روزهای ابتدایی تولد