منم قند ناشتام ۸۸ بود قند یک ساعته ۱۵۰ و قند دوساعته بعد پودر ۱۶۲ بود که باید زیر ۱۵۰ باشه اخری دکترم گفت اگه یک فاکتور فقط بالا باشه قرص و انسولین نمیدن فقط رژیم غذایی هست حذف شیرینیجات
مال من قندم 97 بود گفت خیلی بالایه باید هفته دیگه برم ازمایش بدم دوباره
اره گلم بالاست در صورت تکرار حتنا با پزشک مشورت کن
اره بالاست
بله.
بله بالاس،دکتر متفورمین نداد بخوری! بعضی دکترا هم انسولین میدن...منم ۱۳۷ هس دوتا متفورمین درروز میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.