۷ پاسخ

تا اینا هستن اوضاع همینطوره

🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

والا گوشی آشغال شده ۶۰ تومن هیچ کارایی جز الو خدافظ هم نداره ی گوشی ساده میگرفتیم بهتر بود

قک نکنم درست شه 😢 😭 😭

منم داشتم به همین فک میکردم.از ایتا میرم روبیکا از روبیکا برمیگردم ایتا‌.گوشی عملا واسم بی استفاده شده.

چ عروس شیکی

سوال های مرتبط