زردی بچم روی 6 هست چکارکنم

۷ پاسخ

۶ خوبه ،تند تند شیر بده زیاد خونه رو گرم نکن،زیاد لباس نپوشون

شیرخشک کمکی چند روزی بهش بده سریع دفع شه من این کارو نکردم زردی دخترم رفت رو ۱۳ دستگاهم گذاشتم پایین نیومد هنوز بچم زرده دکتر یه عالمه آزمایش نوشته براش🥲

۶ که خوبه ولی تند تند شیرش بده تا دفع و ادرار داشته باشه و مواظب باش بالاتر نره و جاش هم گرم نکن

الان خوبه دوباره باید چک کنی بالای 10خوب نیست

ازاول ۶بوده؟

شش ک دیگه زردی نمیشه خوبه کاری نمی‌خواد کنی .

۶ که خوبه هیچ کاری نکن تند تند شیر بده میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی مامان گوگولی ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد