زردی بچم 6 هست چکارکنم خوب بشع؟

۵ پاسخ

فقط تند تند شیر خودت و شیر خشک بذه ک حجم اذرارش زیاد بشه

با عرق کاسنی یا دوغ بشور بچه رو
خودتم از عرق کاسنی بخور
بریز آب بخور

بهداشت گفت بچت زردی داره ازمایشم ندشت از ترس رگ گیری و گریه کردنش تند تند شیر دادم هر یه ساعت تو سه روز خوب شد🤣🤣🤣

عزیزم ۶ پایینه فقط خنک بگیرش و شیر بهش بده که دفع شه

واس بچه منم دیروز همین بود فقط هر یک ساعت یا دوساعت شیربده

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان گوگولی مامان گوگولی ۵ ماهگی