فقط تند تند شیر خودت و شیر خشک بذه ک حجم اذرارش زیاد بشه
با عرق کاسنی یا دوغ بشور بچه رو
خودتم از عرق کاسنی بخور
بریز آب بخور
بهداشت گفت بچت زردی داره ازمایشم ندشت از ترس رگ گیری و گریه کردنش تند تند شیر دادم هر یه ساعت تو سه روز خوب شد🤣🤣🤣
عزیزم ۶ پایینه فقط خنک بگیرش و شیر بهش بده که دفع شه
واس بچه منم دیروز همین بود فقط هر یک ساعت یا دوساعت شیربده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.