۵ پاسخ

زایمان کردی بسلامتی عزیزم

کمه شیر زیاد بده بهش با زود وزن بگیره تحت نظر دکتر شیرخشک با سرنگ بده بهش

عزیزم ب سلامتی زایمان کردی مبارکه

فقط شیرخشک درمانشه و ضررم نداره

زیر ۱۰ اصلا بستری نمیکنن مداوم شیر بده مدفوع و ادرار کنه خوب میشه زیاد نیست زردیش

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی