بچه من دس میزنع ولی رقصیدن یادش ندادم زوده دختر کلا پسر من زود یادمیگیره ولی حرکت ندارا
ارغوان ی ماه مث بشکن ادا منو درمیاره
از اول عید دست دستی یادگرفت
اهنگ بزارم یا بخونم دستاش میاره بالاسرش میپرخونه مث رقص فسقلی
هر بچه فرق داره
تمرین کن بااش
هی براش بخون دست دستی یاد میگیره
برا دست زدن زوده من از الان تمرین می کنم احتملا تا ۱۰ ان شالله اوکین دیگه یا ۹
پسر من یاد گرفته قربون دستای کوچولوش برم از بس تمرین کردم پدرم در اومد😂😂
از الان تمرین کنی کم کم یاد میگیره منم تمرین کردم با پسرم از ۷ماهگی میرقصید موقع دست زدن هم اول مشت میکرد دستاشو دست میزد الان قشنگ دست میزنه
پسر منم هرچقدر یادش میدم اصلا نمیرقصه
دختر من تازه بعد دوماه تمرین دیروز تونست دست بزنه
پسر من دست نمیزنه ولی میرقصه😅
دست زدن زوده هنوز فکر کنم نزدیک ۹ ماهگی اینا بتونه یاد بگیره
از ۸ ب بعد تمرین کن تا ۹ ماهگی بزنه الان زوده
باهاشم تمرین نکردم تا الان
فکر کنم زود باشه
پسر منم دست نمیزنه اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.