یکم سرپا میمونم ظرف میشورم کشاله رونم درد میکنه چرااا

۳ پاسخ

زیاد سر پا نمون کار سنگین هم نکن
درد کمش طبیعیه

مثل اینکه طبیعی از من دو هفته دردش شروع شده دراز کشیدم می‌خوام بلندشم تیر می‌کشه هنوز ذردش به واژنمم زده میگن هرچی نزدیک به زایمان بشی دردش بیشتر میشه 🥴

منم همینطورم

سوال های مرتبط