۴ماهگی ک نباید غذا کمکی بدی اون بچه هایی ک بشون میدن یا برا نارس بودن یا وزن کم دکترشون میگه زودتر شروع کنن اگه دکترش نگفته بش نده بذارگوارشش کانل شه
عزیزم غذای کمکی خیلی زوده من از دکتر پرسیدم گفت نده خیلی زوده طعم غذارو بفهمه شاید دیگه شیر نخوره
من درمانگاه بردم گفت وزن بچه عالیه بعد تا شیش ماهگی شیر مادر کامل ترینه
منکه لعاب برنج رقیق شده و حریره و فرنی با اب میدم
دکتر گفته کمکی سروع کنین؟
اگ رفلاکس نداره هیچی نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.