ازمایش تیتر بتا چجوریه؟ باید اول دکتر بنویسه بعد برم؟

۴ پاسخ

ولی ازاد هم انجام میدن. بری ازمایشگاه بدون نسخه هم انجام میدن

نه خودتم میتونی بری آزمایشگاه بگی بگیره ازت اما آزاد حساب میشه من۳۸۰ شد

اره عزیزم بهداشت هم مینویسه

خودتم میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجو علی💙 مامان جوجو علی💙 هفته پانزدهم بارداری