خانوما آزمایش بتا حتما باید دکتر بنویسه یا برم بگم میگیرن آزمایش رو

۸ پاسخ

نه همینطوری می گیرن بگو تیتر بتا می خوام بهتره

اگر بیمه داری دکتر بنویسه ارزون تر میوفته
وگرنه باید ۶۰۰ بدی

اگه میخوای بیمه شاملش بشه باید نسخه داشته باشی
وگرنه ازاد هم میتونی

برو آزمایش شخصی ازت میگیرن صبح یا بعدازظهر فرقی نداره

دکتر بری با بیمه حساب میشه ولی نری آزاد

میگیرن
ولی گرونتر میشه

نه میگیرن همینطوری آزاده

نه من خودم رفتم دکتر ننوشته بود

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی💙 مامان جوجو علی💙 هفته شانزدهم بارداری