نه همینطوری می گیرن بگو تیتر بتا می خوام بهتره
اگر بیمه داری دکتر بنویسه ارزون تر میوفته
وگرنه باید ۶۰۰ بدی
اگه میخوای بیمه شاملش بشه باید نسخه داشته باشی
وگرنه ازاد هم میتونی
برو آزمایش شخصی ازت میگیرن صبح یا بعدازظهر فرقی نداره
دکتر بری با بیمه حساب میشه ولی نری آزاد
میگیرن
ولی گرونتر میشه
نه میگیرن همینطوری آزاده
نه من خودم رفتم دکتر ننوشته بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.