۷ پاسخ

بری دکتر با بیمه حساب میشه. ولی بری ازمایشگاه ازاد هست.
اگه برات هزینه مهم‌نی برو ازمایشگاه
اگه هست اول دکتر

برو آزمایشگاه بگو آزمایش تیتر بتا می‌خوام بدم

تیتربتا بده ،،بتا فقط مثبت منفی بهت میگن ،تیتربتا با عدد هست

ازمایشگاه انجام میده

یا اوژانس چیزی

برو آزمایشگاه

برو دکتر عمومی برات بتا بنویسه

سوال های مرتبط

مامان جوجو علی💙 مامان جوجو علی💙 هفته شانزدهم بارداری