دوستان برا ازمایش بتا حتما باید دکتر بنویسه بعد برم بدم؟

۴ پاسخ

هزینش کمتر میشه

نه گلم ربطی نداره برو ازمایشگاه بگو میخوام آزمایش تیتر بتا بدم
خدشون ازت میپرسن بیمت چیه بعد جواب آزمایش و ببر پیش دکتر

سلام عزیزم اره اول باید دکتر بنویسه بعد ازمایش میدی
یا ازاد میخوای ؟

ن عزیزم برو آزمایشگاه بگو میخوام آزمایش بتا تیتر بدم

سوال های مرتبط