مامان نوژین من فردا میخوام برم پیش دکتر طالبی
نوبت دارم
اصلا سزارین اختیاری قبول میکنه؟
تورو خدااا بزاررر چند تخته رفتی ؟ پرستار پرسنل چطور بود؟هزینه چقدر شد با بیمه یا بدون بیمه؟؟کدام دکتر بودی؟؟
من طبیعی هستم باید برم ماه دیگه سعدی، اتاق پنج تخته که میگید یعنی تو زایشگاه پنج تخته است؟! بعد با این وضع همراه نمیتونم داشته باشم موقع دردای قبل زایمان؟
و اینکه ماماهاش خوبن یا باید ماما همراهم بگیرم؟
عزیزم کجا زایمان کردی
اتاق دو تخته یعنی یه نفر دیگه با من تو اتاقه؟؟
سلام من زنگ زدم گفت دو تخته ۵۵ الی ۶۰ یه مدل اتاقم داره ۷۰ یه مدل هم ۹۵ . شما میدونی اینا چیه؟ مثلا ۷۰ اتاق چیه دقیقا؟؟؟
شما وی ای پی بودی یا پنج تخته؟
اره لطفااااا من فردا سعدی زایمانمه
اره خواهشا بزار و اگر میشه بهم بگو پوشک نوزاد و مادر رو خودشون عوض می کنن یا همراه باید عوض منه من مامانم بالا سرم نیست اون روز 🤦♀️
پشمام
چرا انقد گرون کردن؟؟؟؟؟
طبیعی یا سزارین این قیمته؟
هزینه هاشم بگو🥲🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.