۴ پاسخ

ببخشیپ پیاز هم میشه باهاش گوشت یا مرغ را بپزیم که بو نده؟

من گفتم حتما ببین

اول فرنی و حریره بادوم هرکدوم تا سه روز
بعد تو فرنی هویج بریز تا سه روز بعد یکی یکی مواد اضافه کن هر کدوم تا سه روز تا سودش کامل بشه یعنی مثلا بعدش سیب زمینی به هویج و آرد برنج یا خورده برنج اضافه کن تا سه روز بعد یه تیکه مرغ یا گوشت تا سه روز بعد دوتا پر جعفری تا سه روز یا دو تا پر گیشنیز تا سه روز
اینطوری تست حساسیت هم میگیری

برنج نیم دانه + سیب زمینی+ هویج+کدو خورشتی+کمی جعفری+ ی بند انگشت گوشت مرغ یا قرمز کمی هم کره
همه رو میزارم با حرارت کم یک ساعت بپزه بعد میکسش میکنم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی