اینو چطور باید بدم به بچه ؟ همه شو باید بدم بخوره ؟؟

تصویر
۳ پاسخ

بستگی ب وزن بچه داره اگه بچت ۵ کیلو هست همشو باید بدی ولی اگه ۲۵۰۰ هست نصفشو باید بدی .طریقه حل کردنشم اینجوریه که ۱۵ سی سی اب جوشیده سرد شده برداری و پودر رو داخلش بریزی و حل کنی بعد با قطره چکون بده ب نوزادت

ببین با اب قاطی کن اگ مثلا ده سی سی بود ت هفت سی سی بده دکتر به من اینطوری گفت

نه عزیزم نصفشو بده

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان جوجه🩷🧚‍♀️ مامان جوجه🩷🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان آرکان 🐣 مامان آرکان 🐣 ۳ ماهگی