آنپول انعقاد بعدسزارین چندتا زدین

۵ پاسخ

واسه من ده تا

من۱۰تا

برای من۱۰تاداد فقط۶تادرکل زدم ۴تاموندچندروزنزدم الان میشه بزنم یا۶تاکافیه نمیونم چه کنم

من ۸ تا بود

من نزدم. مگه نیازه؟

سوال های مرتبط

مامان عسل مامان مامان عسل مامان ۶ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی