۲ پاسخ

عزیزم اگه من جای شما باشم تب دخترمو کنترل میکنم و اگه علائم دیگه ای نشون بده از دکتر میپرسم اینجا مادرا وزن و سن و محدودیت های بچه شما رو خبر ندارن یوقت خدایی نکرده اشتباه بهتون اطلاع میدن

یک قطره چکون از هرکدوم هر ۶ ساعت بده با فاصله پاراکیدم دوبرابر وزنش برا بچهام همیشه اینجوری میدم

سوال های مرتبط