۱۵ پاسخ

در حد توانش حتی بیشتر برات انجام داده به نظرم خیلی ارزشمند بوده کارش

دیگه بنده خدا در حد توانش برات خرج کرده. انتظار کادو داشتن ب نظرم یکم بی انصافی هست با توجه ب اینکه می‌دونی پولی نداره

به نظر من هرچی داشته الان تو این شرایط برات خرج کرده خیلی ارزشمنده کارش واقعا

کاش کمی قدردان بودیم به این چیزا گیر نده مهم اینه که هرچی داشته رو واسه تو گذاشته والا شوهر ما فقط یه تبریک میگه

صدشو برات گذاشته دیگه چیکار کنه بنده خدا

عزیزم دستش دردنکنه صبوری کن بهتزینا برات فراهم میشه
منم کادو تولد امسالم رو 10روز بعدش گرفتم

انقدر ی ک انجام داده راضی باش
توانش همین بوده ✨🌱
شوهرمن ک اصن تا نگم چیزی نمیخره 🫠

🫤🫤🫤🫤ببخشیدا خیلی توقعت بالاست بیچاره تو این وضعیت مالیش باز به فکرت بوده سورپرایزت کرده برات کیک و گل گرفته بعد تو زدی تو ذوقش ک کادو میخای 🥴 میتونست اونارم نگیره والا

همینکه یادش بود و سعی کرده خوشحالت کنه یعنی خیلی دوست داره قدرشو بدون ☺️

عزیزم دست شوهرت در نکنه شوهرمن فقط تبریک گفت همین هرسال میگم یکاری می‌کنه اما انگار نه انگار به همینم راضی باش

همین که به یادت بوده برات ارزش قائل بوده خوبه دیگ حالا ی سالم کادو نگیری چی میشه همین ک با هرچی ک داشته سعی کرده خوشحالت کنه خیلی با ارزشه

شوهر من با اینک دوسال نشده ازدواج کردیم اولین تولدمو یادش نبود حتی تبریک هم نگف منم انتظاری ندارم درکل از یه سنی ب بعد ادم انگار بی ذوق میشه نمیدونم از بس برا کسی مهم نبود دگ برا خودمم مهم نیست بنظرم باید میگفتی کادو هم لازم نیست همین ک بفکرت بوده خیلیه تو این وضع قدرشو بدون🩷

چقدر قشنگ 🥺انشالله پایدار باشید تولد ۱۱۰ سالگیت

حالا بقیه هفته رو چیکار میکنید همینم انجام نمیداد تا پولشو نمیگرفت
کلا ازدواج همینه عزیزم بزرگسال شدی دیگه نمیشه همه چیو باهم داشت

همین که به یادت بوده کافیه..زندگی همینه بعضیا همین کیکم نمیخرن اصن یادشون نمیمونه براش اهمیت داشتی مهم بودی...ناشکری نکن دختر

سوال های مرتبط