دوستان ویژگی های یک کالسکه خوب چیه؟
هرکی حتی یک نکته هم میدونه بگه لطفا..

۵ پاسخ

من معمولا تنها زیاد بیرون میرم، پس کالسکه خیییلی استفاده کردم


چمدتا نکته بهت میگم ک رو دست نداره، حتمااا بهشون توجه کن


اول اینکه کالسکه بزرگ نگیر، از این تاشو‌های باکیفیت و خیلی خوب بگیر(من بائوبائو دارم)
نکته بعدی اینکه، حتتتتما رو به مادر بشه، چون وقتی بچه کوچیکه، اگر بری بیرون بقیه رو ببینه ولی تورو ن شاید بترسه!

نکته سوم محدودیت وزن نداشته باشه هرچه تحملش بالاتر باشه بهتره!

تکته چهارم، کمک فنر داشته باشه چرخ‌هاش در این صورت حتی اگر تو چاله هم بیوفته اگر چرخ‌هاش کوچیک باشه راحت میتونی درش بیاری.

و نکته اخر، سایه‌بانش هم دفت کن، بعضیا کوتاهه، بچه ک توش بشینه هرچقدر ام بکشی جلو بارم جلو افتاب رو نمیگیرن بعضیا!



ولی حتما سعی کن کالسکه سبک بگیری بگیری، فک کن بچه خواست بیاد بغلت، این کالسکه،اگر تا بشه و سبک باشه میشه دوتاشو باهم دست گرفت!

برای من مهم بود که رو به مادر هم بشه، حالت نشسته و خوابیده داشته باشه
تو ماشین زیاد جانگیره
جنسش خوب باشه پارک ادکس گرفتم
نمیگم خفن و عالیه اما تا الان که ۱۷ماهشه اوکی بوده
موقع خرید ببین همه حالتاش و باز و بسته شدنشو میشه با یک دست انجام داد؟
چون اون دستت بچه هست و اگه بخوای با اسنپ جایی بری و کپک نداشته باشی مهمه

چرخاش بزرگ باشه که تو چاله ها گیر نکنه

من چیزی که برای خودم گرفتم برام مهم بود کریر روش نصب بشه چون اهل پیاده روی هستم سبک باشه دسته هاش تنظیم بشه با قد که کمردرد نیاره برام قابل انعطاف باشه

دومنظوره باشه یعنی از اینا که دستشون رو میشه هم سمت مادر تنظیم کرد هم رو به بیرون

سوال های مرتبط

مامان مهوا خانوم مامان مهوا خانوم هفته چهلم بارداری