من ببلاک میدم ۲ ماهه
خیلی لاغر مونده انگار نه انگار شیر خشک میخوره
باید عوض کنم ولی نمیدونم چی خوبه
ببلاک خیلی بهش میسازه ولی وزن نمیگیره
من كه آپتاميل نيدم وزنش پايينه و بستگي به بچه داره كه بهش بسازه يان
من ببلاک یک دادم تو یک ماه ۱۳۰ گرم اضافه کرد اپتامیل دادم تو یک ماهه ۱ ونیم کیلو اضافه کرد
ببلاک که فعلا نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.