سلام آپتامیل وزن دهی بهتری داره یاببلاگ؟

۴ پاسخ

من ببلاک میدم ۲ ماهه
خیلی لاغر مونده انگار نه انگار شیر خشک میخوره
باید عوض کنم ولی نمی‌دونم چی خوبه
ببلاک خیلی بهش میسازه ولی وزن نمیگیره

من كه آپتاميل نيدم وزنش پايينه و بستگي به بچه داره كه بهش بسازه يان

من ببلاک یک دادم تو یک ماه ۱۳۰ گرم اضافه کرد اپتامیل دادم تو یک ماهه ۱ ونیم کیلو اضافه کرد

ببلاک که فعلا نیس

سوال های مرتبط

مامان هامین 😍🫶🏻 مامان هامین 😍🫶🏻 ۶ ماهگی