ما که ۱۲ ماه سالمونو خونه ایم امروز هم روش
اره خوشش امد همه جارو نگا میکرد من کلا بچم هرجا رفتم بردم چ آفتاب باشه چ بارون😂
من شوهرمگفت امروز نبریم دیروز رفتیم
نه هوا بادیه یوقت سرما میخوره
من نبردم
هوا خیلی سرد شده بود🫠
نه نرفتیم
نه عزیزم داخل خونه ایم
نه بابا هواخرابه
به اصرار شوهر بله خداکنع مریض نشه
ن دارم میبرم بزارمش خونه مامانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.