مامانا سیزده به‌در نی نی هاتون بردید بگردن؟؟

۱۰ پاسخ

ما که ۱۲ ماه سالمونو خونه ایم امروز هم روش

اره خوشش امد همه جارو نگا میکرد من کلا بچم هرجا رفتم بردم چ آفتاب باشه چ بارون😂

من شوهرم‌گفت امروز نبریم دیروز رفتیم

نه هوا بادیه یوقت سرما میخوره

من نبردم
هوا خیلی سرد شده بود🫠

نه نرفتیم

نه عزیزم داخل خونه ایم

نه بابا هوا‌خرابه

به اصرار شوهر بله خداکنع مریض نشه

ن دارم میبرم بزارمش خونه مامانم

سوال های مرتبط

مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان دلانا🩷 مامان دلانا🩷 ۱۵ ماهگی
مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ مامان نیلسو🧚🏻‍♀️ ۱۳ ماهگی
مامان 💝آنا🧚‍♀️ مامان 💝آنا🧚‍♀️ ۸ ماهگی