یا کلا همیشه بزار زیر بغل یا تودهن زیر بغل زاحت تره . اون قسمت فلزی سرش باید کامل تو زیر بغلش باشه . تب دهانی از زیر بغل بیشتره همیشه . برای همین همیشه باید یکی شو ملاک قرار بدی ی بار از دهنش نگیری ی بار از زیر بغل ،تب زیر بغل از ۳۶/۵تا ۳۷ بهترین حالتشه از ۳۶تا ۳۷/۵هم مشکلی نداره ولیکمتر و بیشتر از اینا خطرناکه
زیر بغل ۳۸ تب حساب میشه
زیر بغلش
خودش بوق میزنه تموم بشه
زیر بغلش بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.