۴ پاسخ

یا کلا همیشه بزار زیر بغل یا تودهن زیر بغل زاحت تره . اون قسمت فلزی سرش باید کامل تو زیر بغلش باشه . تب دهانی از زیر بغل بیشتره همیشه . برای همین همیشه باید یکی شو ملاک قرار بدی ی بار از دهنش نگیری ی بار از زیر بغل ،تب زیر بغل از ۳۶/۵تا ۳۷ بهترین حالتشه از ۳۶تا ۳۷/۵هم مشکلی نداره ولیکمتر و بیشتر از اینا خطرناکه

زیر بغل ۳۸ تب حساب میشه

زیر بغلش
خودش بوق میزنه تموم بشه

زیر بغلش بزار

سوال های مرتبط