۳ پاسخ

من دیگه اعصابم نمیکشه

دیوونگی نداره من اون میشم

سن بچه تو طبیعیه از دوماهگی تازه یکم بهتر میشن
نگران این چیزا نباش همه بچه ها همین طورن

سوال های مرتبط