۱۰ پاسخ

کافیین داره بیخواب میشه بچه.بعد هاهم انرژیش میره بالا بهتره نخوری گهگاهی بخور

احساس میکنم سرما خورده

برای آبریزش و گرفتگی بینی نوزاد سه ماهه چکار کنم

اره عزیزم

وقتی بچه شیر میدی بیخاب میشه

با شیر اتفاقا خوشمزه هست خیلی

وای مال منم الان دو پاهام نمیخوابع🥴🥴

چرا نمی‌خوای بخوابی

آره خوشمزه میشه و باعث بیخوابی هم میشه

من میکنم😁😁

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان چشام💓🍓 مامان چشام💓🍓 ۹ ماهگی
مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 مامان ‌ماه رنگ🐣😍🎀 ۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری