۸ پاسخ

رو بچه من نسکافه هم تاثیر داره😬🤦🏻‍♀️

ارههه شدیدااااا
من چند روز پیش نسکافه خوردم این بچه تا شب ساعت سه گفت نمیخوابم که نمیخوابم
یعنی دهنم سرویس شد

من هرشب باید اسپرسو دوبل بخورم بچمم راحت میخوابه مشکلی تاحالا پیش نیومده

کن هرروزمیخورم میخوابه امتحان کن هربچه ای متفاوته

البته پسرم خودش ساعت9صبح بیدار میشه تا 12دیگه من ساعت 9میخورم 10نیم 11شیرش میدم بعدش میخوابه

کافئینش ک میره تو شیرت بستگی داره نوزادت چ واکنشی بهش نشون بده بعضبا روشون تاثیر زیادی نداره بعد قهو هی کافئین پایین بخور ۵۰ ۵۰

والا من میخورم بعد صبحانه تا الان ندیدم بیخواب بشه

بلی

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان چشام💓🍓 مامان چشام💓🍓 ۹ ماهگی