۶ پاسخ

احتمالا گشنشه چند سيسي شير ميدي؟؟
پوشكشو چك كن درست ادرار و مدفوع كنه ب موقع پوشكو عوض كن
بعضي وقتا بچه ها از كثيفي گريه ميكنن منظورم اينه شايد وقت حمومش شده حموم كن تميز ميشه سبك ميشه ميخوابه

قندان کن اسفند دود کن هرشب هرصبح شکمش پشتشو وازلین بزن هرشب پوشکش عوض میکنی پودر بچه بزن پشت گوش هاشو زیر بغلشو پودر بزن هرشب گوشش شیر بدوش پنبه بیزار شیرخودت بدوش پنبه بیزار راحت میخوابه

چاره فقط تاب ریلکسی

بالا نمیاره شاید رفلاکس داره منم اسیرم
شایدم داروش دیگه روش روش اثر نداره

قنداقش میکنی؟ من فقط با فنداق میخوابه مدام زور میزنه و کش میاد

شاید خوب سیر نمیشه

سوال های مرتبط