بکش بابا🤣🤣
تا۲-۳ساعت شیرنده بعدم اول شیرتوبدوش بریز بیرون بعد ب بچه بده
من بعد زایمانم همیشه میکشم
میدونی چقد ضرر داره نیم ساعت بعد میره تو جریان خونت از خونت هم شیر تولید میشه میدونی ریه بچه رو به چه روزی میندازز
واجبه حالا 🙄
اول شیر بده سیر بشه بکش بعد تا دوساعت شیر نده
قبلش به بچه شیر بده سیر بشه بعد بکش منم میکشم اونم هرشب🫣
من چندباری کشیدم😬
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.