من ک میکشم تاالانم نشده ک مشکلی پیش بیاد منم تا ۴ماهگیش لب نزدم یه بار چند کام کشیدم دیدم چیزی نشد بار دوم یکم بیشتر کشیدم باز دیدم چیزی نشد بار سوم کامل با جمع کشیدم باز دیدم واکنشی نشون نداد دیگ کلا هروقت باشه میکشم😂سیگار شیرو تلخ میکنه چون حبس میکنن میره تو ریه ولی دود قلیون فقط تو دهنه چیزی نمیشه
حالا واجبه😑😑😑
دودش سمت نینی نره که خدایی نکرده بچه آسم نگیره
نه شیرندش چنساعت
خیر.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.