عجیبه برام فکر کنم من مونگولم
برام هضم قلیون و این چیزا و وابستگی بهشون سخت و غیر قابل باوره
استفاده از این بزرگوار در دوران شیردهی ممنوعه به خاطر خطرات نیکوتین و بقیه سموم منتهی حالا اگر مادری یکبار استفاده کرد چه کار کنه!تا ۴ساعت شیر نده پس بهتره بلافاصله بعد از شیردهی استفاده بشه و حتما بچه در محیطی که دود قلیون هست نگه داری نشه و قبل از اینکه بچه رو بغل کنید لباساتون رو عوض کنید و دست و صورتتون رو بشوری
نه اصلا.تو اینترنت سرچ بزن میفهمی
میتونی بکشی ت شیر اصلا ترشح نمیشه فقط برای تنفسش خوب نیست ت فضای خونه زیاد نکشید
میتونی بکشی
من به دکتر بچم که گفتم گفت اصلا توی شیر ترشح نمیشه
من کشیدم هیچ مشکلی هم پیش نیومد
نکش رو مزه شیرت تاثیر میزاره..واسه بچه همخوب نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.