خانما میگم کیا هم بچه شیرمیدن هم قلیون میکشن؟؟؟؟

۴ پاسخ

من....

والا منک میکشم شیرهم میدم

میگن ضرر داره کشیدی باید چند ساعت یا چند روز شیر خودتو ندی

منم از وقتی فهمیدم باردارم تا الان نکشیدم بچه گناه داره همون‌جوری که هرچی میخوریم می‌ره تو شیرمون صدرصد هم دود قلیون هم میرع

سوال های مرتبط

مامان فندق ونخود مامان فندق ونخود ۱۳ ماهگی
مامان هلنا و تودلی🫀 مامان هلنا و تودلی🫀 ۱۷ ماهگی