نباید بکشی عزیزم
اگرم کشیدی چندین بار باید شیرتو بگیری و بریزی
والا میگن نباید بکشی نمیدونم دیگه
کصافط با کی رفتی قلیون😒
من میکشمشیرممیدم اتفاقی نیفتاده
من میکشم هرازگاهی شاید هفته ای یبار
ولی تا سه چهارساعت شیرنمیدم
اون تایمم ک شیرنمیدم یا ازقبل شیرمو میدوشم یا شیرخشک میدم
و اینکه میگن شیرتو بدوشی بریزی بیرون نه لازم نیست همین ک سه چهارساعت بگذره از قلیون کشیدن کافیه
اون عرق خوردن هست ک میگن بعداز چندساعت ک خواستی شیر بدی یکی دوبار باید بدوشی بریزی بیرون چون عرق وارد خون میشه و شیر هم از خون بوجود میاد
نکشی بهتره
بکش عزیزم ادم به همین چیزای کوچیک دلش خوشه ولی سعی کن اخر وقت شیر خودت بدی یا کلن اون روز رو شیر خشک بده چون دود وارد ریت میشه و ذغال ی گازی داره که از ترکیبات شیمایی با معسل تولید میشه ازش وارد خونت میشه از طریق شیر وارد بدن بچه میشه .شیر خشک بدی دیگه خیالت راحته .من خودم سیگاری ام ولی شیر خشکی پسرم جلوش هم اصلن سیگار نمیکشم توی تراس میکشم بعد دستام میشورم ی کم فاصله میگیرم بوی سیگار از تنم بره یا زود لباس عوض میکنم
من رو دخترم میکشیدم هروز شسر خودمم میدادم ولی من بعد ۷ ماه کشیدم
نه بابا منم چند بار کشیدم چیزی نشد
سلام عزیزم من تازه داخل روبیکا گروه زدم اگه خواستی پیام بده تا اونجا سوالامونوبپرسیم واز تجربه همدیگه استفاده کنیم
Sadat8_3
بنظرم اونجا چت. کردن بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.