خانوما شیر خودمو میدم میشه قلیون بکشم؟

۱۰ پاسخ

من شیرخشکی پسرم میکشم

من تا 5ماهگی شیر خودمو دادم از همون اولم کشیدم هیچیم نشد ولا بکش

منم میکشم

تا دو ساعت بعدش مجازی شیر بدی
میتونی بدوشی از قبل بهش بدی بعد دو ساعت دوباره سینتو بدی

من ک نمیکشم درسته میگن بده اینا ولی بخاطر پسرم نمیکشم چون گناه داره عزیزم فقط ی بار کشیدم اونم بعدش پشیمون شدم 😉❤️

شوخی میکنی ؟

خیلی میچسبه تو این هوا😂😂
الان مامانا میان هیت میدن😂😂😂

من شیرخشکی میخوره بچم ولی از اطرافیان دیدم ک میکشن

من میکشم

من میکشم

سوال های مرتبط

مامان خداداد😍 مامان خداداد😍 ۸ ماهگی