مامانا میتونم قلیون بکشم پسرم شیر خودمو میخوره

۶ پاسخ

من کشیدم خیلی کم مهمون بودم 😂

لاپاراسکوپی شدی عزیزم؟؟

من ک میکشم😐🙂

من گاهی وقتا میکشم

تا جایی که میدونم دود قلیون تو خون نمیره
ولی محض احتیاط شیر بدوش بذار فریزر حداقل ۱ روز از اون بده با شیشه خیالت راحت تر

برا منم سوالع

سوال های مرتبط

مامان شاهان 🥹♥️ مامان شاهان 🥹♥️ ۹ ماهگی
مامان گیلاس ها💙💓 مامان گیلاس ها💙💓 هفته سی‌وهفتم بارداری