۱ پاسخ

من سویق رو اینطوری درست میکنم.قبلا تو نت چک کرده بودم
ببین اول یه مقدار از حبوبات مثلا نخود رو خوب بشور و خیس کن.بعد از ۲۴ ساعت آبشو بریز و و بذار تا کامل خشک بشه.بعد یه تفت ملایم بده و بعد آسیاب کن و الکش کن.وقتی کاملا آرد شد با حرارت ملایم دوباره حرارت بده و کاملا هم بزن تا کامل بو بگیره.مجدد الک کن و حرارت ملایم بده.سپیق نخودت آمادس

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان 🎀Panah🎀 مامان 🎀Panah🎀 ۱۷ ماهگی