من سویق رو اینطوری درست میکنم.قبلا تو نت چک کرده بودم
ببین اول یه مقدار از حبوبات مثلا نخود رو خوب بشور و خیس کن.بعد از ۲۴ ساعت آبشو بریز و و بذار تا کامل خشک بشه.بعد یه تفت ملایم بده و بعد آسیاب کن و الکش کن.وقتی کاملا آرد شد با حرارت ملایم دوباره حرارت بده و کاملا هم بزن تا کامل بو بگیره.مجدد الک کن و حرارت ملایم بده.سپیق نخودت آمادس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.