من بعد ده روز کشیدم ولی بعدش نباید شیر بدی
اه اه قلیونم چیزیه که خودتونو اسیرش کردین
اگه شیر نمیدی بکش
من کشیدم چیزی نشد
اگه شیر نمیدی مشکلی نداره
احتمال داره زخمت دیر خوب بشه ، اگه بچه هم شیر میدی نکشی بهتره
نکشی بهتره
بکش به نظر من.🤗🤗🤗
بکش
من کشیدم چیزی نشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.