۲۶۰ بگیر
ک نخوای باز عوضش کنی
سریش رو فقط عوض کنی
بنظرم برا نوزاد ۱۶۵ بهتره
خواهر شوهرم تا ۴-۵ماهگی سورنا ازش استفاده میکرد و واقعا بدردش میخورد
بعد ببین هم خودت خیلی راحت تری در اصل شیشه شیر هم بهتره چند ماه یکبار عوض شه
چون اوایل نینی ها بدنیا نیان یه کوچولو فوقش دوتا اسکوپ شیر میخورن هی تند تند باید بشوری ک کوچولو راحت تری
گوگولی ترم هست برا دختری🩷😍
اگه بحث بودجه نیست بهتره کوچیک بگیری و چند ماه دیگه عوضش کنی
دکتر براوون بهتره🫂🌹
۱۲۵ میل،با همون سری خودش
من جفتشو رفتم
من دوتاشو گرفتم
کوچیک بگیر
۲۶۰ اونت انتی کولیک من گرفتم با یه سری شماره صفر جدا
منکه بزرگ گرفتم
چون بعد از ۶ ماه مجبوری دوباره عوض کنی
قیمتش چنده؟
۱۲۵ برای نوزاد خوبه
١٢٥ ميل تا ٦ ماهگي كافيه
يك قطره
۱۲۵ میلی بهتره بگیری برای نوزاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.