۶ پاسخ

کم رنگ میشه بعد میره ولی زمان میبره

برا من رفته تقریبا فقط او خط وسط شکمم هست که یادمه سر پسر بزرگم هم تا ی سالگیش بود
زنداداشم میگفت مامانش گفته واجبی بزنه بدنش اونم زده سفید شده شکمش و زیر بغلش من نزدم نمیدونم درسته یا نه

من رفتم حمام سفیدآب زدم رفت

واسه من خیلی بهتر شده خداروشکر

مال منک اصلا نرفته چهارماه میگذره فک کنم اصلا نره کاش چیزی بود میشد سفید کنه

سوال منم هست وای سیاه سوخته شدم

سوال های مرتبط