۸ پاسخ

خدا ازشون نگذره

هیچی همه رفتن بیرون ماهم خونه ایم اولین بار تو عمرم ۱۳ به در خونم💔

الان پیش مارم زدن

برای ما دیروز خیلی بد بود الان خونه ایم

ای وای
خوبید؟ چیزی که نشد؟

آره ما هم داشتیم وسیله جمع میکردیم یهو صدای موشک اومد و بوووومب و خونه لرزید. قرار بود بریم کمپ غدیر ، نرفتیم اومدیم کوهشار

کجایین

ما خونه ایم خانوادگی سرما خوردیم
حالمون بده
جاییم نداشتیم بریم

سوال های مرتبط