خدا ازشون نگذره
هیچی همه رفتن بیرون ماهم خونه ایم اولین بار تو عمرم ۱۳ به در خونم💔
الان پیش مارم زدن
برای ما دیروز خیلی بد بود الان خونه ایم
ای وای
خوبید؟ چیزی که نشد؟
آره ما هم داشتیم وسیله جمع میکردیم یهو صدای موشک اومد و بوووومب و خونه لرزید. قرار بود بریم کمپ غدیر ، نرفتیم اومدیم کوهشار
کجایین
ما خونه ایم خانوادگی سرما خوردیم
حالمون بده
جاییم نداشتیم بریم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.