۷ پاسخ

لعنت به پیچ خوردگی من سر بارداری زانوم پیچ خورد خوردم زمین 9 ماه استراحت مطلق حتی زخم بستر شدم بخاطر شرایطی که داشتم و سرکلاژ بعدم عمل رباط 2 سال درگیری این اتفاق لعنتی بودم 😔😔

ان شاءالله خدا سلامتی بده عزیزم تا میتونی پای مرغ و آب قلم و پاچه گوسفندی بده بخوره یعنی هر روز باید بخوره پدر شوهرم من از لگن تا مچ پا پلاتین داشت دکترا میگفتن دور از جون این فلج میشه دیگه راه نمیره مادرشوهرم روزی ۲ کیلو پای مرغ میخت میداد میخورد وقتی رفت دکتر گفت این معجزه هست غضروف به وجود آمده

خیلی سخته من یه سال و نیم قبل شکست پلاتین گذاشتن دوماه هم هست برداشتن خیلی سخته خدا بهتون صبر بده با این هزینه ها

خیلی بده پیچ خوردگی من سه ماه پیش پام پیچ خود هنوز خوب نشده وقتی از گچ بیرون آوردم نمیتونستم باهاش راه برم از بس درد داشت

خدا کنه نخواد اتفاق بیوفته.

چه اتفاق مسخره ای 😐خدا بهت صبر بده خاهر 🫠

ای بابا چیشده

سوال های مرتبط

مامان مامان عشقم مامان مامان عشقم ۳ سالگی