#فرزندپروری#کودک#مادر
کرجیا کجااااا بود؟؟؟؟؟

۷ پاسخ

الان یه عده میان میگن پلB1 برا نظامیان بوده....یه عده میگن حتما چیزی بوده اونجا....بابا دست بردارید تاکی خودتونو به خریت میزنید ...‌‌والا پل بود به خدا یه پل عادی یه روستای قشنگم اون زیر پل بود...

عزیزم گویا یه پل زدن تو کرج اونطور که اخبار میگفت

اون پل ده سال طول کشید تا بهم وصل شد ، خیلی حیف شد واقعا ، هنوزم کارایی نداشت واقعا ، ترامپ بیخود میگه واسه پرتاب موشک بود

پل B1 بلندترین پل خاورمیانه رو زدن بیشرفا

اول جاده چالوس!!! خونمون انقد لرزید داشت میریخت انگار!!!!
همسایه دویید تو راه پله ،موج انفجار در خونه رو بست!!!

گفتن برق کرج قطع شد راسته یا نخ

ما دیدیم وقتی داشتن میومدن سمت کرج

سوال های مرتبط

مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی
مامان ملکه ی خرگوشا مامان ملکه ی خرگوشا ۵ سالگی
مامان آرشا و آیهان مامان آرشا و آیهان ۵ سالگی