۲ پاسخ

دکتر بری بهتره . چک می‌کنه اگه هورمونی باشه دارو بده خوب بشی می‌ریزه . اگه ژنتیک باشه میتونی لیزر کنی

تنبلی تخمدان داری؟

سوال های مرتبط