۴ پاسخ

از خود شیر بمال روش .

روغن حیوانی بزن عالیه

ممکنه گاز گرفته باشه درد بگیره منم اینجوری بودم

سلام عزیزم اره پماد شقاق ماستلا خیلی عالیه هم زخم ترمیم میکنه هم مسکنه هم واسه بچه مشکلی نداره

سوال های مرتبط