۶ پاسخ

استراحت جفتم پایین بود

من کل ۹ماهو لکه و خونریزی داشتم فقط شیاف زدم و از کارای سنگین پرهیز کردم

عزیزم شیاف هم ی کم استراحت و کارهای مثل پله پایین وبالا نرید جارو برقی نزنید توالت فرنگی استفاده کنیدورابطه نداشته باشید اگه ملاحظه کنید خوب می‌شید ولی شیاف به تنهایی جواب نمیده

من،
شیاف استراحت مطلق

شیاف میدن و استراحت مطلق

من لکه بینی نداشتم‌ولی خونریزی داخلی کرده بودم
شیاف پروژسترون بهم داده بود و استراحت مطلق

سوال های مرتبط

مامان تیوان مامان تیوان ۲ سالگی