اونایی ک بچه شون عرضی بودن سزارین شده یا طبعی؟؟

۶ پاسخ

میچرخه من ۲۱هفته عرضی بود سه روز پیش سونو دادم سفالیک بود انشالله که سفالیک بمونه

سزارین شدم

۳۷ یا ۳۸ هفته سنو بده اگه چرخید که چرخید نچرخید سز

اگه تا اخر عرضی بمونه سزارین میشه

مال منم عرضیه دکتر گفت اگر چرخید طبیعی اگر نه سزارین😑

عرضی سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان دوتاپسرام مامان دوتاپسرام ۷ ماهگی
مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان روزهای ابتدایی تولد