خوب بود تقریبا اما اومدم خونه گلو درد شدم
ما رفتیم روستای شوهرم اینا کباب زدیم با دوستامون خیلیم خوش گذشت
چون هم شلوغ بود هم ترافیک افتضاح دیگه جنگل اینا نرفتین
ما رفتیم پشت بوم خونمون،جاتون خالی خوش گذشت،موفع جوج زدن چند تا جنگنده اومدن و بمب انداختن ویه جا هم زدن،صداش بهمون نزدیک بود ولی چیزی جز رد جنگنده تو آسمان چیز دیگه ای ندیدیم
افتضاح
ما از صبح رفتیم با خانواده خودم تا یک ساعت پیش الان دوباره با خانواده شوهرم میخواهیم بریم بیرون
ما که خونه بودیم.
الهی شکر
اره خوب بود
والا ما که خونه بودیم🫤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.