۲۳ پاسخ

،😂😂😂
باز بچه شما بزرگتره
من دخترم یک ماهشه ، دیروز خانواده ها تصمیم گرفتن برم بیرون شهر ماهم رفتیم،اول تا آخرش تو ماشین بودم چون باد میومد و یه کم سرد بود
بقیه کلی آب بازی و گردش و تفریح منم تو ماشین بچه داری 😂😂😂

ما هم رفتیم باغ صبح تا عصر اصلا گریه نکرد هوا که تاریک شد یا خدااااا نگم براتون زهرمارم کرد

عن ِ عنِ عنههههههه😂😂😂
من دوتا دارم
یکسره یا باید مراقب بزرگه میبودم،یا کوچیکه شیر میخواست

من ک گهوارشو بردم چادرم زدم شکمش سیر میکردم میخابید منم لذت میبردم😬😂

منم خونه موندم بقیه رفتن

ما چون احتمال دادیم جایی نرفتیم 😂😅🥲🤭

😂😂😂😂

واااااااای دست رو دلم نزار پدرم در اومد

و من چقدر خوشحالم که با وجود اصرار خانوادم از خونم بیرون نشدم🫠

برا ما که خوب بود رفتیم باغ پدربزرگم بچم دست همه بود غیر من کاراش همرو میکردن پوشکشو عوض میکردن شیرشو میدادن

😂😂من که همش لباسام خیس بود از شیر یا تو گرما و افتاب داشتم شیر میدادم موقع غذا هم که گریه میکرد😂

من هرسری میریم بیرون همین بساطه من نشستم بایچه بقیه عشقو حال🥲😂

من که پدرم در اومد گریه میکرد آروم نمیشد 🫠🫠خیلی خستم

من که خونه نشستم خیال راحت .خیلی سرده بیرون

من با نی نی پیاده شدیم رفتیم تو چادر 🫠بعدم شیر میدادم‌می‌خوابید می‌سپردم به مادرم میرفتم‌دوری میزدم میومدم .😇سخته ولی خوب بود باز

مافقط توماشین چرخیدیم

من چون میدونستم عنه نرفتم 😂😂😂

خییییلی عنه
بازم تو ۴ ماهشه مال من ۵۰ روزشه

😂😂😂😂😂

ما ک امدیم خونه باغ فقط رو پا بود

وااای

معلومه خیلی سخت گذشته بهت😁

👌🏻😂😂😂😂

سوال های مرتبط