۴ پاسخ

عزیزم استرس برات خیلی بده،لطفا انقد حساس نباش و فکرای منفی نکن روی هر چیزی حساس بشی و فک کنی همونو جذب میکنی لطفا به چیزای خوب فک کن این روزای سخت میگذره

مامان ماهان چرا استرس میگیری بسپار ب خدا
من ۱ هفته بخاطر نرسیدن اکسیژن بیمارستان بستری بودم آخرش مجبور شدم زود بدنیا بیارن
دوستم پروتئین دفع میکرد بیمارستان بستری بود ی هفته بخدا عین خیالش نیود آخرش زود بچرو گرفتن
ی دوستم تازه بچش هشت ماهه بدنیا آورد ریه هاشم کامل نبود کلی تو دستگا موند ....نگران نباش خدا بزرگه

ان شاالله بارتو سالم و سلامت بزاری زمین و حال دنیا هم خوب بشه

دعا میکنیم همه دوستان انشالله درست میشه امیدت به خداوند باش نگه دار همه بچه ها مادر حامله .۲۱مرتبه الجبار بگو من برات میگم

سوال های مرتبط