۳ پاسخ

آب نمک گرم قرقره کن....قرص پلارژین میتونی بخوری...

واااای منم سرما خوردم
رفتم دکتر بهم آزیترو داد و شربت پلارژین با یه قرصی مثل انتی هیستامین
اما آزیترو رو روزی یدونه باید بخورم ۶ تایی هم هست
ولی بیشتر اب نمک قرقره کن و دمنوش بخور
قرص جوشان ویتامین سی بگیر

تو اب جوشیده ولرم عسل و ابلیمو بریز هم بزن بخور
استامینفون ۳۲۵مجازه بخوری
دیفن هیدرامین قرقره کن
اب نمک قرقره کن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته نوزدهم بارداری
مامان حلما خانم مامان حلما خانم روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣جوجه مامان 🐣جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری