آب نمک گرم قرقره کن....قرص پلارژین میتونی بخوری...
واااای منم سرما خوردم
رفتم دکتر بهم آزیترو داد و شربت پلارژین با یه قرصی مثل انتی هیستامین
اما آزیترو رو روزی یدونه باید بخورم ۶ تایی هم هست
ولی بیشتر اب نمک قرقره کن و دمنوش بخور
قرص جوشان ویتامین سی بگیر
تو اب جوشیده ولرم عسل و ابلیمو بریز هم بزن بخور
استامینفون ۳۲۵مجازه بخوری
دیفن هیدرامین قرقره کن
اب نمک قرقره کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.