منم وزن بچم کم میدم
حس میکنم اخر شب دیگه شیرم کم میشه و اونجور ک باید سسرش نمیکنه چون قبلا مثلا بیس دیقه میخورد میخوابید الان ۴۰_۵۰دقیقه میخوره اخرم نمیخوابه بیقراری میکنه همین ک بش خشک میدم میخوابه. و اینکه ادم گاهی نیازه جایی بره بچه رو بذاره پیش همسری مادری کسی شیرخشک برااینجور وقتا عالیه
من وزنگیری پسرم خیلی خوب بوده ولی روزی ۱-۲ وعده کمکی بهش میدم چون گاهی احساس میکنم شیرم کمه براش اخر شب و گاهی ظهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.