۳ پاسخ

منم وزن بچم کم میدم

حس میکنم اخر شب دیگه شیرم کم میشه و اونجور ک باید سسرش نمیکنه چون قبلا مثلا بیس دیقه میخورد میخوابید الان ۴۰_۵۰دقیقه میخوره اخرم نمیخوابه بیقراری میکنه همین ک بش خشک میدم میخوابه. و اینکه ادم گاهی نیازه جایی بره بچه رو بذاره پیش همسری مادری کسی شیرخشک برااینجور وقتا عالیه

من وزنگیری پسرم خیلی خوب بوده ولی روزی ۱-۲ وعده کمکی بهش میدم چون گاهی احساس میکنم شیرم کمه براش اخر شب و گاهی ظهر

سوال های مرتبط